marți, 9 august 2011

Visand la vacanta

      De o luna, ma tot gandesc la vacanta! Pentru mine, definitia vacantei este mare, soare, relaxare! Toata lumea e plecata, ba la munte, ba la mare! Eu inca nu am ajuns nicaieri si s-ar putea sa nici nu ajung din cauza programului incarcat de la munca! Totusi sper sa pot intr-un final, sa ma bronzez putin  fiindca in aceasta vara,  inca nu m-a vazut soarele! Oricum mare noroc pentru toti cei care in aceste momente se bucura de briza marii si de razele soarelui! Eu momentan am parte de un birou intunecos, nori, ploaie si racoare...
     E primul an, dintr-o serie de multi, cand nu ma bucur de un concediu adevarat in mijlocul verii alaturi de persoana iubita. Traiesc cu speranta ca toamna asta, va ajunge si la adresa mea, un binemeritat concediu! Insa pana atunci, visez cu ochii deschisi la o plaja cu nisip fin, apa limpede de un albastru clar si la sunetul valurilor lovindu-se de tarm! Iar ca visul sa fie complet, schimbam si imaginea de pe desktop-ul laptopului cu o imagine care sa cuprinda ceea ce ne dorim:)!
   Cu siguranta multi dintre voi, visati la un loc perfect, unde sa mergeti sa va relaxati, asa cum o fac si eu. Sa scapam de mirosul gazelor de esapament si de zgomotul asurzitor si continuu al masinilor, sa auzim doar sunetul pescarusilor si al valurilor marii. Sunt aproape sigura ca acel moment va veni... I can feel it! Deci sa traim cu speranta si cu imaginea de mai jos intiparita in minte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu