miercuri, 3 august 2011

Doar momente in timp...

         Aseara, dupa cateva luni, mi-am revazut surioara! Am stat si am povestit ca si acum cativa ani, cand eram amandoua acasa. A fost un mix de sentimente si emotii dintre cele mai ciudate. Parca ne-am intors in timp si eram iar doar noi patru, eram din nou copii si parinti,  insa cu mai multe subiecte de discutie si cu mai multi anisori in spate:). A fost frumos! Pacat ca momentele frumoase trec repede...
       Clipele ca cele de ieri devin odata cu trecere anilor, din ce in ce mai rare. E pacat ca viata nu iti permite sa te bucuri de ea asa cum iti doresti. De la o varsta totul devine complicat si imposibil de descifrat. Esti mereu ocupat, mereu in criza de timp si foarte rar reusesti sa faci tot ceea ce iti doresti. Ar trebui sa invatam sa pretuim timpul, sa mai uitam de probleme, greutati, rautati si sa apreciem momentele simple dar care indulcesc cu adevarat viata. Nu avem tot timpul din lume! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu