luni, 1 august 2011

Looong weekend!

    Saptamana trecuta am avut un weekend prelungit de vineri (joi a fost ultima zi de lucru) pana duminica, trei zile pline! Mi se intampla adesea sa fiu in criza de timp; asa s-a intamplat si de data asta. Tot pe fuga, fara timp de odihna!
   Vineri mi-am sarbatorit ziua de nastere, intr-un cadru restrans, alaturi de familie, iar sambata am participat la doua nunti, una de zi, una de noapte. Am plecat de acasa sambata la ora patru si m-am intors duminica dimineata! Foarte obositor! Picioarele sufereau foarte tare spre dimineata, erau pur si simplu amortite. Asa norocosi sunt barbatii din punctul asta de vedere. Ei nu au dureri de picioare, pot dansa pana dimineata fara sa aiba vreo problema, iar cand le sugerezi sa plecam, raspund: "inca 15 min". Le doresc sa fie femei pentru o zi!:) Noi trebuie sa ne controlam tinuta toata seara: spatele drept, capul sus, paseste frumos (chiar daca pantofii din picioare sunt imposibili), tine-ti respiratia (sa nu se vada burtica)!
   Dar totusi, e frumos sa fii femeie! Iar  motive ar fi destule printre acestea si faptul ca gasim in orice o farama de frumusete, iubim simplitatea lucrurilor, iar ciocolata sau o sesiune de shopping sunt adesea rezolvarea  problemelor noastre. Vasile Ghica definea femeia astfel: "Femeia este lucrarea de diploma a lui Dumnezeu la examenul de estetica"! So true!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu