luni, 4 iulie 2011

"Radio Romania Actualitati"

        Am de o perioada de timp o dilema: vi s-a intamplat vreodata sa va simtiti ignorati de pariti? Eu asta simt... Parca am trecut intro alta dimensiune. O dimensiune in care sunt doar eu alaturi de noua mea familie: noi doi, eu si el! Se pare ca ajungem la un punct in viata cand tot ce era candva normal, devine acum imposibil, te alienezi de ceea ce era obisnuit. Doare...
       Poate unii spun ca asa trebuie sa fie, asta e cararea vietii insa ceva pare "stricat", ca aparatele vechi de radio care prind, usor bruiat, doar "Radio Romania Actualitati". Oricat de tare incercai sa le reglezi, mereu se suprapunea vreun post de radio rus care sa te zapaceasca.
      Vazand o parte din evolutia vietii adulte, cred ca ne ramane doar amintirea vremurilor apuse, cand cerul nu era complet senin insa nu era acoperit decat de cativa nori transparenti inofensivi (deoarece complet senin nu e niciodata). Ne ramane doar sa imbunatatim relatiile actuale si sa mentinem pe linia de plutire ceea ce a ramas din cele trecute.

     "Radio Romania actualitati, este ora exacta"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu