joi, 21 iulie 2011

Ploua!

        Ploua! In sfarsit s-a racorit atmosfera! Asa de bine am dormit azi noapte! Azi a trebuit sa ne scoatem la plimbare umbrelele. Daca te uiti pe strada intr-o zi ploioasa, vezi tot felul de umbrele cu panza colorata, una mai draguta decat alta sau din contra una mai urata decat alta. Mereu am avut grija in ceea ce priveste alegerea umbrelei, deoarece consider ca este parte din vestimentatie.
      Exista si oameni care sunt total impotriva umbrelei; prefera sa ii ude ploaia. Eu ii consider romantici! Pe sotul meu l-am cunoscut intr-o zi ploioasa. Eu eram cu umbrela rezemata de umar, el fara umbrela :) Stiam inca de atunci ca va fi o alegere buna!

Un comentariu:

  1. Si eu ma regasesc in categoria celor care spun NU umbrelei.
    De fapt, in zilele in care am timp sa ma gandesc la ploaie (caci de cele mai multe ori sunt prea grabita pentru a privi cerul pret de cateva secunde macar), ploaia imi pare o incercare a cerului de a se unii cu pamantul, de a comunica cu noi. Doar ca noi ne acoperim, in loc sa o lasam sa ne atinga.

    RăspundețiȘtergere