miercuri, 19 septembrie 2012

In timpul liber...

       Mereu mi-a placut sa urmaresc diferite seriale, printre preferatele mele fiind: "Sex and the city", "Gilmore girls", "Two and a half man", "Criminal minds" etc, insa in ultimul timp nu prea mai am timp de astfel de ocupatii :) Noroc ca,  peste vara toata lumea e in vacanta! Odata cu venirea toamnei, apar si episoadele noi! Primele doua seriale enumerate s-au incheiat acum cativa ani,cel de-al treilea nu mai are farmec de cand nu mai joca in rolul principal, Charlie Sheen, insa ultimul e doar in vacanta. Imi place foarte mult, fiindca e un serial "destept", avand in prim plan o echipa de elita a FBI-ului, formata din "profileri". Acestia calatoresc pe teritoriul SUA unde isi desfasoara activitatea criminalii in serie. Cel mai asteptat moment al fiecarui episod este stabilirea profilului psihologic! :)
      Intre timp insa ma uit la un reality show "Keeping up with the Kardashians". Nu e ceva extraordinar, insa e perfect in momentele de relaxare. Azi am vazut ultimul episod al acestui sezon si bineinteles ca m-a impresionat pana la lacrimi. De ce? Fiindca una dintre protagoniste a nascut si a fost filmat tot momentul! Merita sa vedeti episodul (aici)!
      Voua ce seriale va plac?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu