marți, 21 august 2012

Azi, in amintirea vremurilor de ieri

    De ceva timp, ma tot gandesc la anii copilariei. Poate mi se intampla asta fiindca traiesc zi de zi alaturi de o minune de copil, nu stiu, insa tot feluri de amintiri imi vin in minte. Am avut o copilarie minunata pe strada Cetatii din Simleu Silvaniei! Un loc linistit, plin cu verdeata, pomi fructiferi, flori si nu in ultimul rand oameni buni  Am fost multi copii care ne duceam veacul sub nucul din capatul strazii (locul nostru de intalnire). Bicicletele erau foarte importante in acea perioada, organizam adevarate competitii, iar cand nu erau bicicletele prezente, jocul "De-a v-ati ascunselea" era in plina desfasurare. De dimineata pana tarziu in noapte  ne petreceam timpul jucandu-ne, indiferent de anotimp. Niciodata nu ne era foame, doar cu multe insistente ajungeam sa luam masa.
    Din pacate, nu am poze din acea perioada, ci doar una, facuta mai tarziu, cand deja noua generatie incepea sa isi faca simtita prezenta printre noi "batranii" :) Am sa o caut sa o scanez... Pana atunci insa, vreau neaparat sa enumar azi, in amintirea vremurilor de ieri, cei ce au fost si vor ramane "prietenii de pe Strada Cetatii": Daniel, Diana, Raluca, Sandi, Sisi, Lidia, Madalina, Razvan, Adisor, Ramona, Raul, Sebastian, Andreea, Paul.


PS Am sa postez poza din copilarie, dupa ce o scanez, pana atunci insa pun cateva poze cu frumosul oras Simleu Silvaniei.




6 comentarii:

  1. Frumoase randuri ...frumoase amintiri ... frumosi oameni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Timpuri demult apuse, insa m-apuca un dor, al naibii dor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... din pacate ramanem cu dorul fiindca acele vremuri nu se mai intorc... :*

      Ștergere
  3. foarte frumos :x adevarul e ca am avut o copilarie fericita si ramanem cu o gramada de amintiri frumoase :X atunci nu stiam ce inseamna plictiseala :) gaseam noi sa ne ocupam timpul cu orice ... cam asa ar trebui sa-si traiasca copilaria si cei de acum :) am fost norocosi :D chiar e pacat ca nu avem poze de atunci ...va pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! Daomne da ca toti copiii sa aiba asa copilarie frumoasa cum am avut-o noi! Pupici! :*

      Ștergere